Τους νεαρούς κληρονόμους πελατών τους προσπαθούν να προσελκύσουν μεγάλες τράπεζες, διοργανώνοντας διάφορα events και σεμινάρια για τις επενδύσεις στον χώρο της τέχνης.
Σύμφωνα με το Bloomberg, τον «χορό» των events αυτών άνοιξε η Citigroup, προσπαθώντας να δημιουργήσει και να διατηρήσει σχέσεις με τα παιδιά των υφιστάμενων πελατών της.
Μια μέθοδος που επιχειρεί η τράπεζα είναι να διδάξει στους νεαρούς πλούσιους κληρονόμους πώς να επενδύει στην τέχνη. Η Citi Private Bank προσκαλεί τα παιδιά των πλούσιων πελατών της –τα περισσότερα εκ των οποίων είναι 20άριδες, αλλά υπάρχουν και ακόμα νεότεροι- να παρακολουθήσουν ένα εκπαιδευτικό event που στόχο έχει να τους διδάξει για τις βιώσιμες επενδύσεις, τη φιλανθρωπία και την επιχειρηματικότητα, σύμφωνα με το Bloomberg.
Ένα από τα σεμινάρια που έγινε πρόσφατα περιελάμβανε μαθήματα για το πώς να εκτιμήσεις την ποιότητα, την σπανιότητα, την κατάσταση και την ιστορία της ιδιοκτησίας έργων τέχνης. Το σεμινάριο αυτό έγινε σε συνεργασία με τον οίκο δημοπρασιών Christie’s και περιελάμβανε, μεταξύ άλλων, και μια προσομοίωση δημοπρασίας –με πλαστά χρήματα- ενός πορτραίτου της Kate Moss που είχε φιλοτεχνήσει ο Andy Warhol, που δεν είχε καταφέρει να πωληθεί όταν είχε γίνει η πραγματική δημοπρασία.
Παρόμοια events διοργανώνουν επίσης οι Credit Suisse, Deutsche Bank και UBS.
Αξίζει να σημειωθεί ότι σύμφωνα με έρευνα που διεξήγαγε το 2014 το Center of Wealth and Philanthropy του Boston College, από το 2007 μέχρι το 2061 εκτιμάται πως περίπου 36 τρισ. δολάρια θα έχουν μεταβιβαστεί στους κληρονόμους αμερικανικών νοικοκυριών.
Πηγή: Bloomberg
Επιμέλεια: Α.Γ.Φ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου