Οι Millennials αγαπούν την τέχνη, όμως δεν αισθάνονται και τόση μεγάλη την ανάγκη να ανακαλύψουν νέα έργα τέχνης μέσα από τα μουσεία ή τις γκαλερί, σύμφωνα με νέα μελέτη.
Σύμφωνα με το Artnet News, η μελέτη με τίτλο «American Attitudes Toward Art» που διεξήγαγε η online αγορά τέχνης Invaluable, υποστηρίζει πως είναι η πρώτη φορά που περισσότεροι αμερικανοί καταναλωτές βλέπουν έργα τέχνης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης παρά στα μουσεία. Μάλιστα, το 22,7% των αμερικανών καταναλωτών ανέφεραν πως χρησιμοποιούν τα μέσα αυτά ως την βασική μέθοδο αναζήτησης νέων έργων. Μόνο το 20% των ενηλίκων πάνε στα μουσεία για να δουν νέα έργα, ενώ ακόμα μικρότερο είναι το ποσοστό που πηγαίνει στις γκαλερί (15,6%).
Σύμφωνα με τη μελέτη, στην οποία συμμετείχαν περισσότερα από 4.500 άτομα, το 44% των millennials στρέφονται στο Instagram και το Pinterest, ενώ περισσότερο από το ήμισυ των ερωτηθέντων δήλωσε πως θα συνέλλεγε έργα τέχνης online, έναντι του 19% των baby boomers.
Άλλο ενδιαφέρον στοιχείο της μελέτης είναι το 42% των millennials ηλικίας 18-24 ετών θεωρούν πως η συλλογή έργων τέχνης είναι καλή επένδυση, έναντι του 37% των millennials 25-34 ετών.
Πάντως, η προτίμηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δεν σημαίνει πως οι νέοι δεν βγαίνουν από το σπίτι. Σύμφωνα με τα στοιχεία της μελέτης, σχεδόν το 40% των ερωτηθέτων δήλωσε πως επισκέπτεται μουσεία και γκαλερί τουλάχιστον μια φορά τον χρόνο, ενώ το 14% δήλωσε πως επισκέπτεται τους χώρους αυτούς κάθε μήνα.
Πηγή: Artnet News
Επιμέλεια: Α.Γ.Φ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου